perjantai 25. kesäkuuta 2010

Midsommar

Tänään on juhannusaatto ja mä olen ihan yksin. Lähes kaikki mun kaverit ovat lähteneet viikonlopuksi pois kaupungista ja mä jäin yksin kotiin ryyppäämään. Pari mökkeily kutsua peräti tulikin, mutta typeryyttäni menin kieltäytymään. Kaverit kun eivät olleet varmoja paluuajankohdasta, se teki mut epävarmaksi. Pelkäsin että juhlimiseen menee koko viikonloppu enkä missään kaverin mökillä viitsi lähtä lenkkeilemään..

En siis tahtonut juoda, mutta eilen illalla kun tajusin jääväni ypöyksin, -kävin ostamassa viinipullon kuusi light-siideriä. En kyllä uskonut juovani tänään kovinkaan paljoa eikä tässä olekkaan menossa kuin vasta ensimmäinen siideri. Masentaa olla yksin, olisin sittenkin tahtonut hieman juhlia. Vihaan kun tämä kaloreiden laskeminen pilaa aina kaiken.
Nytkin vaan tusjkailen sitä, miten mielummin olisin vaan syönyt kaikkien näitten alkoholista tulevien kaloreiden sijaan.
Tosin, on pakko myöntää; ostin eilen paljon irtokarkkeja ja olen syönyt niitäkin hieman ja ihan ruokaakin tänään.. Olisin mielumin syönyt ja juonut kavereiden seurassa, kun niinhän mä teen nyt kuitenkin.

Kaipaan vaan jotakin ihmisiä ympärilleni, ihan ketä vaan. Mietin jopa meneväni yksin lähibaariin jotta näkisin ihmisiä, mutta ehkä ei..
Mutta joo, hyvää juhannusta kaikille! :)


1 kommentti:

  1. Hei,ja hyvää juhannusta.Minäkin vietän yksin juhannusta,ku kaikki lähteny johonki eikä mul o terveyttä lähtee mihinkää.meneehän se näinki,teetä ja hyviä voileipiä ja netti. Muuten kalaöljykapselit on hyvät kuivaan ihoon.syön ite sekä oliiviöljykapseleita,ei maksa paljo ja auttaa ihoon. alkoholi muuten kuivattaa ihoa,koska se puhdistuu maksan ja veren mukana ihoon. ite en juo. tää sun blogi on ihan kiva lukea ku asiaa eikä vaa livertelyä mite hyvin menee.hyvää jatkoa sulle! :)

    VastaaPoista