maanantai 27. heinäkuuta 2009

Mitä lienee rasitusvammoja..

Eilen kävin hieman juoksemassa, tai kai se oli enemmänkin jotain hölkkäämistä. Lenkin jälkeen tuli tosi tyytyväinen olo siitä, että olin saanut itsestäni niinkin paljon irti, että raahauduin lenkille. Mulla oli ajatuksena käydä juoksentelemassa myös tänä aamuna, mutta köllöttelin reippaasti ohi aamun ja nousin ylös vasta puolilta päivin.

Kävelin tänään illalla 2,10 tuntia putkeen ja nyt mun vasen jalka on kipeä, ei kärsi astua kunnolla.. Hitto vie, mä kun niin olin suunnitellut triplaavani kaikki liikunnat, niin heti saan vammoja. Luulen että mun kengät ei ole tarpeeksi tukevat noin pitkälle matkalle.

Reilu kuukausi sitten kun käveli usein noita parin tunnin lenkkejä, silloin tuo samainen jalka kipeytyi niin pahasti etten voinut lenkkeillä kunnolla moneen viikkoon. Siksi mun kesän laihdutus on kirjaimellisestikkin mennyt läskiksi. Olen yrittänyt vaihdella kenkiä kävellessä, sillä mä tunnustan että saatan tallustella vaikka 20km päivässä marketin ale-laarista bongatuilla lättänöillä balleriinoilla. Tuollaisella kilometri määrällä olisi jaloille varmastikkin mukavampaa jotkin muut jalkineet. Juostessa mulla kyllä on ihan juoksuun tarkoitetut kengät. 
Toivottavastippas tämä jalka nyt paranee heti. Lähden aamulla juoksemaan vaikka yhdellä jalalla! Nyt yritän mennä nukkumaan jotta jaksan herätä aamulla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti